Pentru activitățile de piață, vectorii creșterii vor fi dezvoltarea capacităților digitale, în special prin intermediul soluției de e-trading, precum și diversificarea gamei de produse de investiții.
BRD Groupe Société Générale a prezentat azi principalele orientări ale planului său de acțiune Horizons 2025: Clientul pe primul plan, banking responsabil care oferă soluții relevante și personalizate printr-o combinație de experiență umană și digitală.
Potrivit comunicatului, obiectivele-cheie ale planului vizeaza îmbunătățirea modelului de relaționare la nivelul tuturor segmentelor de clienți, oferirea unui parcurs complet digitalizat, si obtinerea statutului de lider în finanțarea tranziției energetice.
Pentru clientela de persoane fizice, asocierea unei oferte multicanal cu un grad ridicat de personalizare va consolida atașamentul clienților. De asemenea, ea va intensifica vânzarea încrucișată, în special la nivelul produselor cu valoare adăugată înaltă, cum sunt asigurările sau gestiunea activelor.
Pentru clientela small business, oferta va cuprinde soluții personalizate, simple și digitalizate, precum și un acces mai ușor la creditare.
Pentru clientela corporate, obiectivul este de a confirma poziția băncii de partener privilegiat pe termen lung prin „excelența în execuție, simplitate și receptivitate,” spune banca. Capacitățile digitale vor continua să fie îmbunătățite la nivelul serviciilor cotidiene (plăți, trade finance, factoring, carduri, e-commerce). „Acestea vor aduce mai multă valoare adăugată în procesele de creditare,” se mai precizeaza in comunicat.
De asemenea, BRD are ambiții importante în domeniul ESG: sprijinirea clienților în procesul de tranziție energetică și dobândirea poziției de lider în materie de finanțare verde în România.
În 2021, BRD s-a poziționat deja drept pionier prin acordarea celui mai mare credit verde din România, în valoare de 250 milioane EUR și prin intermedierea primei emisiuni de bonduri corporative legată de obiective de sustenabilitate. Ambiția băncii este aceea de a acorda, până în 2025, cumulat, finanțări sustenabile de peste 1 miliard de euro.
François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale, a spus: „Planul nostru Horizons 2025 abordează viitorul BRD din trei perspective principale: satisfacția clientului și digitalizare, tranziția către sustenabilitate și eficiența liniilor de business. Această strategie se traduce prin executarea viziunii noastre de a consolida relația pe termen lung cu clienții noștri, persoane fizice și juridice, oferind mai multă personalizare și un parcurs omnicanal. Prin Horizons 2025, BRD dorește să-și întărească poziția pe piața românească, să fie lider în tranziția energetică spre sustenabilitate și să ofere mai mult sprijin economiei și societății românești.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: