[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

FedEx Express va deservi mai multe piețe din Europa, inclusiv România, prin extinderea serviciului de comerț electronic internațional

7 aprilie 2022

FedEx Express, subsidiară a FedEx Corp. – cea mai mare companie de transport express din lume, anunță extinderea serviciului său destinat comerțului electronic internațional, cu livrare în zi definită, care acum poate fi accesat în 24 de țări, având conexiuni cu 47 de piețe globale.

După lansarea inițială pe 10 piețe*, în 2021, serviciul FedEx International Connect Plus (FICP) este acum disponibil în alte 14 țări, acoperind și cea mai mare parte a Europei de Est.

„Pe lângă Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia și Elveția, FICP este disponibil în România, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania și Slovenia,” potrivit comunicatului.

„Companiile vor putea astfel să livreze în 1-3 zile produsele comandate online de cumpărătorii din Europa, în 3-4 zile cumpărătorilor din America de Nord, iar celor din regiunea Asia-Pacific și din restul lumii în 3-5 zile**,” precizeaza compania.

Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe, a declarat: ”Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depășească 5 trilioane de dolari în 2022 și 7 trilioane de dolari în 2025[1], creând numeroase oportunități pentru companiile europene. Prin extinderea serviciului FICP în Europa de Est și de Nord, FedEx Express susține dezvoltarea companiilor, conectându-le cu și mai mulți clienți de pe piețele globale și europene.

Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri în domeniul retail, generând creșteri ale vânzărilor online, atât la nivel local, cât și transfrontalier. Cercetări realizate în 40 de țări au arătat că, în 2020, 37% dintre cumpărătorii online au achiziționat mai multe produse din afara țării lor, din cauza pandemiei.

De asemenea, 28% au declarat că în viitor vor cumpăra mai mult online de la companii din alte țări. Întrebați despre procesul de livrare, nivelul de satisfacție în legătură cu rapiditatea livrării a fost cel mai scăzut[2]. În schimb, 71% dintre consumatori ar alege un retailer online care oferă flexibilitate în ceea ce privește opțiunile de livrare[3].

Serviciul FICP beneficiază de expertiza FedEx în domeniul transporturilor internaţionale, cu livrare în zi definită, precum şi de expertiza vamală a FedEx și de sistemul de monitorizare a expedierilor. Comercianții online pot, de asemenea, trimite notificări, iar cumpărătorii au flexibilitatea de a schimba ziua și locul livrării prin FedEx Delivery Manager®, oferindu-le astfel vizibilitate, mai mult control și accesibilitate pentru comenzile online.

___________

*Marea Britanie, Germania, Franța, Italia, Spania, Polonia, Austria, Suedia, Belgia și Olanda.

**Timpul de tranzit poate varia în funcție de adresa de la preluare și de cea de la destinație.

[1] Cross-Border E-Commerce Shopper Survey 2020 | Statista

[2] E-commerce Delivery Compass 2021/2022 – Sendcloud

[3] Global Ecommerce Forecast 2022 – Insider Intelligence Trends, Forecasts & Statistics (emarketer.com)

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?