[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange Money a depasit pragul de 300.000 de clienti si a ajuns sa detina o cota de aproximativ 3% din total clienti pe servicii mobile ai Grupului Orange România

18 februarie 2022

La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienți, în creștere cu 15% față de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, un produs caracterizat de clienți ca având una dintre cele mai competitive oferte din piață, „atribut confirmat și de o triplare a vânzărilor în T4 2021 față de T3 2021”, potrivit comunicatului de presa de prezentare a rezultatelor financiare pentru trimestrul IV din 2021.

În al patrulea trimestru din 2021 a continuat creșterea semnificativă a clienților care au optat pentru zona de e-commerce și servicii digitale, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital, tranzacții de reîncărcare și plată în My Orange crescând cu peste 25% față de perioada similară a anului trecut.


De-a lungul anului 2021, Orange s-a extins cu rețeaua 4G într-un total de 254 localități, în timp ce rețeaua 4G+ s-a extins în 1637 localități. Pe parcursul T4 2021, mii de locuitori din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,31% din populație, în timp ce 366 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+. În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe.

În intervalul octombrie – decembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 430 de milioane de euro, având o creștere organică de 3% față de T4 2020. Ea a fost generată de veniturile din servicii, ca urmare a măririi bazei de clienți.

Cifra de afaceri consolidată pentru 2021 este de 1,235 miliarde de euro, având o creștere organică de 4% față de 2020, iar contribuția Telekom Romania Communications este consolidată doar la T4.

___________

La 31 decembrie 2021, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10.6 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,4 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?