În al doilea trimestru al acestui an, Orange Money a înregistrat o creștere de aproape 50% a numărului total de tranzacții față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere de 30% a bazei totale de clienți, care acum numără aproximativ 285.000 de utilizatori.
În intervalul aprilie – iunie 2021, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268 milioane de euro, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele șase luni din 2021, evoluția este de 6,6% până la 532 milioane de euro.
La 30 iunie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.628.000 de clienți[i], în creștere cu 4% comparativ cu finalul primului semestru din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 432.000 de clienți, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2020.
Pe parcursul T2 2021, 29.000 de locuitori din 72 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,21% din populație, în timp ce 317 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: