In cursul zilei de vineri, 11 iunie, clientii BCR au intampinat dificultati in utilizarea cardurilor. Situatia a fost confirmata de BCR, pe contul de Facebook al institutiei.
„În acest moment întâmpinăm fluctuații de funcționare a sistemului de carduri BCR. În prezent, pot apărea probleme în următoarele situații:- operațiuni la MFM și ATM-uri din rețea sau din afara rețelei BCR;- plăți POS-uri la comercianți online și offline,” a precizat banca.
„Lucrăm cu prioritate pentru a remedia cât mai curând situația și rămânem disponibili în mesageria privată și la *2227.”
Daniel Toma: „Confirm că sunt probleme. Am vrut să plătesc cu cardul la un magazin și apărea la POS „fonduri insuficiente”. Deși aveam destule fonduri. La bancomat mi-a apărut că mai am în cont doar 2 lei. Deși în aplicația George fondurile apăreau corect.„
Nicoleta Natotu: „Am pus astăzi, la ora 12:17 bani în contul fiicei la aparat. Banii i-au apărut în cont dar la cumpărături cardul arata fonduri insuficiente. Ce sa facă copilul? E vineri seara, are nevoie de bani.”
Intr-unul dintre raspunsurile oferite clientilor pe Facebook, BCR precizeaza ca „situația a fost remediata de vineri, iar cardurile functioneaza la parametrii normali„.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: