[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Afacerile Orange Money s-au triplat, dar pierderile s-au dublat

7 iunie 2021

Orange Money IFN, societatea înființată de Orange România pentru furnizarea de servicii de plăți și de transfer de bani de pe telefonul mobil, a înregistrat pierderi de 64,1 milioane de lei, de la 38,3 milioane de lei în 2019, potrivit profit.ro.

Veniturile totale au crescut de aproape trei ori, la 15,65 milioane de lei.


În luna ianuarie a acestui an, Orange Money a lansat cardul de credit cu avantaje exclusive pentru plățile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clienților și bani înapoi instant în cont la plata cumpărăturilor. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, s-a înregistrat o creștere de 40% a bazei totale de clienți în T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depășind 274.000 de clienți la 31 martie 2021.

Totodată, datorită numărului din ce în ce mai mare de clienți care folosesc Orange Money pentru plăți prin eWallet și Debit Carduri, s-a înregistrat și „o creștere semnificativă a numărului de tranzacții de pe dispozitive mobile”, potrivit comunicatului Orange Romania.

La 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.640.000 de clienți, în creștere cu 1,8% comparativ cu finalul T1 2020.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?