Preferința pentru card în detrimentul numerarului continuă și în primele trei luni din 2021, cu un raport de 55% la 45%;
Retail și digital
Producția de credite de consum a crescut în primul trimestru cu 50% față de ultimele luni ale lui 2020. Împrumuturile digitale s-au intensificat, ajungând la 35% din totalul creditelor de nevoi personale acordate.
Ca urmare a centralizării platformelor pentru persoane juridice, numărul de clienți Business Banking care utilizează ING Business a crescut cu peste 400% față de aceeași perioadă din 2020. Acest lucru a condus implicit la o creștere a autentificărilor cu peste 220%, din care 38% prin mobil, și o creștere de 230% a numărului de tranzacții.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale,” a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: