ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, anunţă funcţionalităţi noi pentru clienţii persoane fizice în contextul în care serviciul Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăţilor pentru utilizatorii ING, potrivit ZF.
Astfel, începând de luna aceasta, clienţii pot vedea şi copia detaliile cardului direct din Home’Bank pentru a le folosi în câmpurile afişate în pagina de plată. În plus, clienţii care nu au un cont curent în lei, dar folosesc un card ING, fie că este un card secundar, un card de business sau un card în euro, pot de acum să confirme plata prin aplicaţia Home’Bank.
Totodată, ING anunţă că a devenit disponibilă şi opţiunea de a închide contul la bancă direct din aplicaţia Home’Bank.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: