Cifrele Băncii Transilvania arată că „perioada pandemiei a generat un salt uriaş privind adoptarea online-bankingului, progres care altfel ar fi luat ani de zile şi care a adus România mai aproape de vestul Europei în ceea ce priveşte digitalizarea”, a declarat intr-un interviu pentru bursa.ro Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
500.000 de clienţi ai bancii au făcut prima tranzacţie online cu cardul anul trecut, iar BT Pay a inregistrat „o adopţie extrem de accelerată”, numărul de utilizatori dublându-se în 2020 faţă de finalul lui 2019.
De asemenea, 1 din 3 clienţi au ajuns să utilizeze cardul digital, din wallet-uri, aşa încât avem 1,4 milioane de carduri digitale, adăugate în BT Pay, Apple Pay şi Google Pay. Peste 100.000 de carduri au fost adăugate în BT Pay înainte de a fi primite fizic.
„Anul trecut am lansat opţiunea de autentificare a plăţilor online prin biometrie, direct din BT Pay, iar peste 7 milioane de tranzacţii au fost, astfel, confirmate anul trecut,” a mai spus Gabriela Nistor.
Tot in 2020 s-au mai dublat numărul de comercianţi cu soluţii de comert electronic si volumele procesate prin terminalele e-commerce BT.
Despre numarul de clienti care si=au deschis cont online prin noua platforma NEO dar si multe alte detalii gasiti aici
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: