[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit a introdus posibilitatea de actualizare a cartii de identitate direct din aplicatia de mobile banking

31 martie 2021

Unicredit Bank Romania anunta introducerea unei noi functionalitati in aplicatia de mobile banking: actualizarea cartii de identitate.

Utilizatorii vor accesa sectiunea „Mai multe” din meniul aplicatiei, dupa care vor selecta „actualizare act de identitate”.

In pasul urmator, utilizatorul fotografiaza cartea de identitate si confirma. Ultimul pas este de a accepta termenii si conditiile.

De la momentul initial al lansarii, octombrie 2012, si pana in prezent, banca a imbunatatit substantial aplicatia de mobile banking.

La inceput, atunci cand aplicatia a fost lansata, era foarte saracacioasa. Activarea acesteia era destul de dificila si se putea configura doar cu ajutorul unui operator al bancii (ghiseu sau telefonic), dupa ce ai trecut de intrebarile de securitate,” explica un client al bancii.

In octombrie 2020, banca a venit cu o versiune noua a aplicatiei, astfel ca acum totul este mult mai usor dar si mai sigur.

In plus, clientii au la dispozitie o gama larga de servicii de care pot dispune la distanta.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?