In incercarea de a se bucura de Craciun, dar respectand, in acelasi timp, masurile de distantare sociala cauzate de COVID-19, europenii se indeparteaza de magazinele fizice atunci cand cauta cadouri.
„De fapt, trei din cinci (60%) spun ca intentioneaza sa faca majoritatea cumparaturilor de Craciun online. O cincime (20%) spun chiar ca isi vor face toate achizitiile de sarbatori online anul acesta, in ciuda faptului ca nu procedau astfel de obicei,” potrivit unui studiu Kaspersky.
Avand in vedere ca vanzarile online vor creste, concluziile Kaspersky arata, de asemenea, ca majoritatea utilizatorilor nu isi vor reduce, probabil, cheltuielile de Craciun – in ciuda recesiunii economice de pe continent. Doar un sfert (26%) dintre utilizatori intentioneaza sa-si reduca bugetul de cumparaturi de Craciun anul acesta, cu cel putin o treime sau mai mult, din cauza restrictiilor financiare cauzate de COVID-19. Cifra creste, insa, la 30% in randul tinerilor intre 25 si 34 de ani, grupa de varsta afectata cel mai mult de concedierile cauzate de pandemie.
Kaspersky avertizeaza vanatorii de chilipiruri sa ramana prudenti cu privire la potentialele inselatorii de Black Friday si cu ocazia reducerilor de sarbatori. Daca o oferta pare prea buna pentru a fi adevarata, probabil ca asa este.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: