[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rezultatele MerchantPro dupa primul semestru: +44% numar comenzi si + 62% valoarea comenzilor. In platforma activeaza 1500 de magazine online locale.

31 iulie 2020

Numărul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce, a crescut cu 44% în primele șase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în același interval de referință. Totodată, valoarea medie pe comandă a crescut cu 12% în intervalul menționat.

Dinamica din starea de urgență s-a menținut și, mai mult decât atât, a continuat trendul ascendent, „semn că schimbarea de comportament a retailerilor și clienților este mult mai profundă, iar migrarea spre achizițiile online este o măsură luată pe termen lung”, potrivit comunicatului. 

La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacțiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% față de perioada similară din 2019.

Din perspectiva valorică, dinamica este mult mai mare, creșterea înregistrată fiind de 95% față de iunie 2019. Se remarcă o dinamică specială și în evoluția cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creșterea fiind de 182% față de perioada similară a anului trecut.

Am urmărit cu atenție evoluția de la săptămână la săptămână începând cu luna martie, iar tendința generată de pandemie a devenit noua normalitate: cumpărăturile online nu mai sunt un comportament forțat de context, ci adoptat de un segment tot mai mare de clienți. Cifrele arată o schimbare profundă și o migrare pe termen lung către online, atât din partea clienților – comportament reflectat de numărul și valoarea comenzilor, cât și din partea retailerilor – numărul magazinelor noi de pe platformă fiind într-o creștere permanentă,” a precizat Arthur Rădulescu, fondator ShopMania Net, care administrează MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse.

MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.

###

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?