Dacă în perioada dinaintea pandemiei, procentul de clienți care își deschideau online un cont Orange Money era unul scăzut, începând cu 16 aprilie, aproximativ 70% dintre noii utilizatori au ajuns în aplicație în urma unui proces 100% digital, potrivit reprezentantilor companiei.
”Am ales să eliminam barierele privind accesul la serviciile oferite, un exemplu fiind eliminarea preluării cardul de debit dintr-un Orange Shop. Astăzi livrăm cardurile la adresa indicată de client, fără costuri. Mai mult, am preluat o mare parte dintre interacțiunile standard din shop-uri și le-am mutat în zona digitală și în call center, acolo unde acest lucru era posibil”, a declarat pentru wall-street.ro, Șerban Negrescu, Head of Product Management în cadrul Orange Money.
„Avem în plan diversificarea produselor și serviciilor. În primul rând, vrem să avem un serviciu 100% digital până la finalul acestui an, iar aici vorbim despre un spectru larg de operațiuni ce trebuie revizuite, de la procesul de vânzare până la cel de suport.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: