[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Chatbotii Druid vor vorbi simulan in mai multe limbi. „Modulul Interpret” poate traduce in timp real o conversatie in peste 100 de limbi, prin orice canal digital de comunicare, indiferent de tipul de dispozitiv folosit.

14 aprilie 2020

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu SDL, lider global în soluţii digitale de interpretare lingvistică şi traducere în timp real. Prin acest parteneriat, chatboţii Druid vor fi capabili să poarte discuţii simultan în mai multe limbi.
 
„Prin integrarea cu SDL, asistenţii virtuali DRUID capătă capacitatea de a purta o conversaţie în limbi diferite cu angajaţi, clienţi, parteneri sau furnizori, fără a mai fi necesară traducerea surselor de date sau a fluxurilor conversaţionale.”, potrivit comunicatului.

De multe ori, un chatbot configurat să poarte o conversaţie în limba română este supus întrebărilor în limba engleză sau franceză. Desigur, chatbotul poate primi un model conversaţional în limba franceză, însă acest lucru necesită efort suplimentar. Dacă chatbotul este conectat la surse de date (aplicaţii de business de tip ERP, CRM, BI, HRIS etc), pentru a transmite şabloane sau formulare din sistemele interne ale organizaţiei, trebuie traduse sursele de date. Acest lucru necesită investiţii serioase de timp şi bani.
 
„Dezvoltarea unui conector cu tehnologia SDL, lider global în soluţii digitale de interpretare şi traducere automată, adaugă chatboţilor DRUID o nouă calitate, cea de interpret. „Modulul Interpret” poate traduce în timp real o conversaţie în peste 100 de limbi, prin orice canal digital de comunicare, indiferent de tipul de dispozitiv folosit.”, precizeaza compania.


„Mai mult, componenta de Live Chat simplifică scenariul în care un operator uman sau un asistent virtual (chatbot) acordă suport clienţilor în mai multe limbi simultan. Pentru a oferi o rată de acurateţe superioară în intepretarea şi traducerea automată, soluţia permite adăugarea în dicţionarul de cuvinte a numelor de produse, servicii sau termeni specifici companiei, sau chiar adaptarea motoarelor SDL de traducere automată cu ajutorul tehnologiei Deep Learning, folosind istoricul de chat anonimizat. „, se mai arata in comunicat.

În prezent 88 dintre cele mai mari 100 de organizaţii din lume utilizează serviciile de interpretare şi traducere automată SDL.
 
„Orice multinaţională îşi pune întrebarea „Cum pui la dispoziţia angajaţilor, clienţilor sau partenerilor tot suportul informaţional din cadrul companiei, în rusă, spaniolă, germană sau chineză? De astăzi, putem răspunde prin intermediul asistenţilor virtuali inteligenţi, direct în timpul unei conversaţii, în aproape orice limbă.” declară Daniel Bălăceanu, Product Management Director Druid.
 
„Prin acest parteneriat, tehnologia bazată pe Inteligență Artificială de Traducere Automată Neuronală dezvoltată de SDL este conectată la platforma conversaţională DRUID și poate suplimenta cu succes nevoia operatorilor umani pentru scenariile de suport clienți în peste 100 de limbi.” declară George Bara, Vicepreședinte Parteneriate și Alianțe Strategice, SDL.

Druid (www.druidai.com) este o companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. In mai puţin de 1 an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Servier, Profi, Carrefour, iStyle, Altex, Provident sau Farmaciile Dona.

SDL plc. este lider global în crearea de conținut digital, traducere automată și servicii de traducere. De peste 25 de ani, SDL este un inovator global în domeniul Inteligenței Artificiale pentru traduceri automate neuronale (Neural Machine Translation), cu peste 40 de patente întregistrate în acest domeniu. 

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?