[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Coletaria.ro se asteapta la o creștere cu peste 10% a comerțului online cu livrare cross-border, in 2020

11 decembrie 2019

În prezent, Coletaria.ro are peste 50 de clienți magazine online în România și peste 28.000 la nivel internațional, iar 30% dintre clienții din România fac deja livrări internaționale.

Coletaria.ro extinde rețeaua de puncte pick-up din România la 135 de unități și estimează triplarea numărului acestora în 2020.


Extinderea rețelei are loc pe fondul creșterii rapide a cererii de soluții alternative de livrare, Coletaria.ro oferind magazinelor online o soluție de transport a coletelor, cu prețuri începând de la 6 lei/colet, „mai mici, în medie, cu până la 40% față de prețul competitorilor”, potrivit companiei.

În același timp, clienții finali au posibilitatea de a ridica produsele comandate online de la punctele de ridicare a comenzilor aflate în unități comerciale, în zone foarte accesibile, beneficiind totodată de suport în punctul pick-up pentru eliberarea coletului și plată. Pe lângă această soluție alternativă de livrare în puncte pick-up, Coletaria.ro, fiind o platformă logistică, oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu.

„Am observat un interes mai mare din partea magazinelor online și din partea clienților finali pentru soluții alternative de livrare, în măsura în care piața de eCommerce românească înregistrează creșteri semnificative, concomitent cu întârzieri la livrarea comenzilor. Coletaria.ro propune o abordare diferită și anume punctele pick-up, de unde clienții pot ridica și plăti produsele comandate online, fiind amplasate în unități comerciale frecventate de către aceștia, magazine mai mari, mai mici, de proximitate”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.

Cum funcționează

Clientul selectează Coletaria.ro și punctul pick-up cel mai apropiat de zona sa din pagina de curieri a site-ului unde plasează comanda. Produsul ajunge la punctul de ridicare între 24 de ore și, cel mult, 48 de ore. Clientul este informat permanent prin e-mail cu privire la statusul coletului său aflat în tranzit. Când coletul a ajuns la punctul de ridicare, clientul primește pe e-mail și SMS o parolă unică ce va fi folosită pentru ridicarea acestuia. Datorită utilizării parolei, nu este necesară nicio altă formă de identificare, iar procesul de ridicare efectivă a produsului durează aproximativ 1 minut.

Comerțul online cu livrare cross border va crește cu 10% în 2020

Procesele de livrare de produse și de ridicare sunt aceleași și la fel de ușor de utilizat și pentru comenzile internaționale. Printr-o simplă integrare cu Coletaria.ro, magazinele online pot livra colete în toate cele 28 de țări din Uniunea Europeană, plus Ucraina și Federația Rusă, iar clienții pot alege fie să ridice produsele din oricare dintre cele 3.837 de puncte de pick-up din Europa Centrală și de Est, fie pot opta pentru livrarea la domiciliu, Coletaria.ro având parteneriate cu peste 100 de transportatori internaționali.

„Le oferim antreprenorilor care vor să își vândă produsele în afara României garanția unui cost avantajos de livrare. Asigurăm conectarea magazinelor din România cu marketplace-uri din Europa, pentru o extindere rapidă a afacerii online și oferim, prin rețeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanță juridică, de înființare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare, metode de plată, traduceri, marketing etc.”, adaugă Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.

„Pe fondul creșterii pieței de eCommerce din România, magazinele online autohtone au început să își îndrepte atenția și spre clienții din străinătate, însă vânzările cross border din România nu sunt încă la același nivel cu cele din alte țări europene. Estimăm, pentru anul viitor o creștere cu peste 10% a comerțului online cu livrare cross border”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Creșterea livrărilor internaționale are loc concomitent cu simplificarea zonei de logistică, cu integrarea cu marketplace-urile internaționale, majoritatea magazinelor online utilizând infrastructura pusă la dispoziție de către marketplace-uri, și cu accesul mai facil la servicii de consultanță care să acopere toate necesitățile unui magazin online care vrea să își comercializeze produsele și în afara României.

Pentru a veni în sprijinul magazinelor online din România, Coletaria.ro oferă, în luna ianuarie 2020, 50% reducere la costul de livrare către orice punct pick-up din România și 30% reducere pentru orice livrare internațională în cele 30 de țări în care activează.

Coletaria.ro este parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani.

Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 28.000 de magazine online și selleri și operează peste 3.800 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?