[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrala si de Est raporteaza cresterea vanzarilor dupa automatizarea proceselor de marketing

8 octombrie 2019

ANSWEAR, cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrală și de Est, „a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele sase luni de la implementarea soluției ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail.”, potrivit comunicatului.

„Acest lucru reprezintă o creștere cu până la 4,5% din totalul vânzărilor ANSWEAR.”, precizeaza compania.

„Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să își păstreze și fidelizeze clienții, am căutat o soluție să construim loialitate și să creștem numărul de achiziții repetate. Soluția ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor și țintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu, Country Manager la ANSWEAR.com România.

ANSWEAR a utilizat soluția ExpertSender care a importat date comportamentale și tranzacționale ale clienților, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit și în cel mai eficient mod. Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienților, până la frecvența achizițiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare și soldul punctelor din programul de loialitate ANSWEAR Club.

ANSWEAR a migrat către ExpertSender, în doar 30 de zile, toate operațiunile de automatizare a proceselor de marketingul în cele 7 țări europene în care operează, la timp pentru a derula, înainte de Black Friday, campanii bazate pe date care analizează comportamentul clienților. ANSWEAR este prezent în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ucraina, Ungaria, România și Bulgaria și le oferă clienților peste 70.000 de produse pentru femei, bărbați și copii, de la peste 300 de branduri.

Începând cu luna ianuarie, ANSWEAR a folosit datele obținute în campanii personalizate, pentru a stimula achizițiile repetate în rândul clienților săi.

Vânzările atribuite acțiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% în primele 6 luni de la utilizarea soluției ExpertSender.

„Aceasta reprezintă o creștere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârșitul anului, ne așteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze”, spune Raluca Radu.

Când numărul de tranzacții pe client se mărește, probabilitatea comenzilor repetate crește foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizează software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online să ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le generează. Astfel, după 2 achiziții consecutive făcute de un client, probabilitatea ca acesta să facă încă o achiziție crește până la 32%, iar după 10 achiziții, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.

ExpertSender permite valorificarea datelor comportamentale ale clienților magazinelor online, în cadrul diferitelor canale de marketing pentru a le satisface mai bine preferințele și a maximiza conversiile. Anual, compania trimite peste 15 miliarde de mesaje de marketing, pentru peste 1.000 de branduri din întreaga lume.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?