[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Visa si companii de top din asigurari digitalizeaza plata despagubirilor. Compania anunta lansarea platilor pe polite de asigurare cu ajutorul Visa Direct.

16 septembrie 2019

Situațiile de urgență, precum accidentele auto sau dezastrele naturale, apar atunci când oamenii se așteaptă cel mai puțin, iar cei implicați nu sunt pregătiți pentru a completa formulare de asigurare, a confirma estimarea daunei și a plăti reparațiile auto sau cheltuielile medicale. În astfel de momente, accesul rapid la fonduri este esențial.

În situația unui accident auto, oamenii s-ar putea afla în imposibilitatea de a aștepta o plată de la compania de asigurări, în condițiile în care poate dura zile sau chiar săptămâni până când fondurile devin disponibile.

„Cu Visa Direct, platforma de plăți în timp real a Visa, clienții și partenerii Visa pot ajuta firmele de asigurare să transfere rapid bani, prin intermediul cardului de debit direct, în contul bancar al unei persoane sau companii, fondurile fiind disponibile în timp real (1).”, potrivit comunicatului.

“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”

Visa lucrează la facilitarea plăților în timp real efectuate de companiile de asigurări în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Odată cu lansarea plăților pe polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții PNC Bank si Erie Insurance pot alege acum să primească în timp real sumele cuvenite ca despăgubire direct în contul lor bancar. Visa lucrează, de asemenea, cu InsurPAY dezvoltat de Invenger Technologies pentru a permite plăți în timp real efectuate de compania de asigurări American Family.

La nivel global, servicii de plată precum SafeCharge împreună cu inovatori precum Setoo și Peoples Payment Solutions împreună cu Telus Health Tlucrează împreună și utilizează Visa Direct pentru a face plata despăgubirilor mai rapidă și mai ușoară. 

Declarații parteneri: 

“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”

„Oferirea unei despăgubiri în mod automat și instantaneu consumatorilor în ziua de astăzi – în special în momentele critice pe care le traversează în calitate de clienți – este o necesitate”, a declarat Eyal Gluska, co-fondator și co-CEO la Setoo. „Acesta este motivul pentru care căutăm în permanență cele mai bune servicii de plată disponibile pentru a le integra în platforma noastră de servicii de asigurări. Integrarea Visa Direct, deopotrivă cu partenerul nostru valoros SafeCharge, permite companiilor digitale care furnizează produse auxiliare de asigurare să ofere consumatorilor o experiență fără complicații și griji.”

Vizitați Visa Direct pentru a afla mai multe despre modul în care Visa contribuie la transferul mai rapid al fondurilor.


[1] Disponibilitatea fondurilor variază de la o instituție financiară la alta. Visa solicită instituțiilor emitente care permit transferul rapid de fonduri să le pună la dispoziția deținătorilor de carduri în cel mult 30 de minute de la aprobarea tranzacției.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?