[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

S-a lansat primul chatbot care emite polite de asigurare din Romania

3 septembrie 2019

ASIROM, parte din Vienna Insurance Group, anunţă o premieră absolută pe piaţa locală: lansarea asistentului virtual Clara, primul chatbot inteligent care emite poliţe de asigurare de călătorie. „Clara a fost dezvoltată în colaborare cu Druid şi a fost lansată în producţie în doar o lună de zile.”, potrivit comunicatului.

Parteneriatul cu Druid a venit pe fondul dorinţei ASIROM de a oferi clienţilor o alternativă 100% digitală de a emite poliţe de asigurare de călătorie în maximum 10 minute, de pe orice dispozitiv conectat la Internet.


Clara a luat naştere în incubatorul Druid, companie specializată în proiectarea, educarea şi echiparea asistenţilor virtuali inteligenţi cu cele mai noi tehnologii.

„Astfel, Clara integrează tehnologie OCR prin care scanarea, trimiterea şi verificarea datelor din buletin se realizează în câteva secunde, este integrată cu ING pentru procesarea rapidă a plăţilor şi comunică în permanenţă prin servicii web cu sistemul intern utilizat de ASIROM.”, precizeaza compania.

Prelucrarea datelor este aprobata de utilizator, acesta primind automat pe email acordul de procesare a datelor conform reglementărilor GDPR, confirmarea de plată şi poliţa de asigurare, în mai puţin de 10 minute de la iniţierea procesului.

„Clara este un prim pas pe care ASIROM îl face în dezvoltarea de noi canale de emitere a poliţelor de asigurare, într-o experienţă 100% digitală, mobilă şi modernă. Demarăm cu poliţele de călătorie, însă nu excludem în viitor emiterea asistată de chatboţi a asigurărilor de sănătate sau a asigurărilor CASCO” declară Cristian Ionescu, Preşedinte Directorat, ASIROM.

„Clara are un bagaj de cunoştinţe impresionant. În doar câteva săptămâni a învăţat toate cazurile de asigurări de călătorie, indiferent că vorbim de deplasări în scop de muncă, turistic, afaceri, sport sau şoferi profesionişti. Ea oferă alternative şi recomandări, cunoaşte preţurile in funcţie de zonele de călătorie, ştie tipurile de despăgubiri pentru cheltuieli medicale, spitalizări, decese, pierderi de bagaje. Clara este un asistent literat care stă la dispoziţia clienţilor 24 de ore în fiecare zi” a completat Liviu Drăgan, CEO Druid.

Druid este singura companie din România specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise.

Datorită sutelor de şabloane conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NER, Druid permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze, in doar cateva saptamani, asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii.

In mai puţin de 1 an de la lansare, Druid are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Regina Maria, Farmaciile Dona sau Farmexpert.

Druid este partener de tehnologie al conferintei internationale fintech – Banking 4.0

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?