[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMag lanseaza serviciul „Instant Money Back”. Clientii retailerului online, care au cardul salvat in cont, primesc pe loc banii in caz de retur.

24 iunie 2019

eMAG lansează, „în premieră europeană” spune compania, Instant Money Back, primul serviciu de transfer instant al banilor prin care clienții care efectuează plăți online cu un card salvat primesc în maximum 30 de minute de la soluționarea comenzii contravaloarea produselor returnate. Pentru a beneficia de Instant Money Back, clienții pot utiliza cardurile deja salvate în contul eMAG sau pot salva cardul la finalizarea comenzii.

Instant Money Back folosește tehnologia Moneysend dezvoltată împreună cu MasterCard pentru a facilita transferul rapid de bani între cardurile de credit sau debit Mastercard sau Maestro și tehnologia Visa Direct dezvoltată de Visa pentru a permite transferul rapid de bani pe cardurile Visa debit și Visa Electron.


Serviciile sunt furnizate prin intermediul procesatorului de plăți online PayU, lider pe piața din România, și a băncii certificate pentru acest tip de tranzacții, Alpha Bank Romania. Serviciul va fi disponibil tuturor clienților care achită comenzile online cu ajutorul unui card salvat in contul eMAG. Cardurile eligibile trebuie să fie emise de instituții financiare din România.

„Credem că introducerea acestui nou serviciu va oferi mai mult confort și încredere clienților eMAG care folosesc opțiunea de plată online prin intermediul cardului salvat. Instant Money Back este o modalitate prin care dorim să răsplătim încrederea celor peste 700.000 de clienți cu cardul salvat în cont, care de acum pot avea banii înapoi pe card în câteva minute de la soluționarea returului produselor și îi vor putea reutiliza imediat”, a spus Mircea Balica, Payments Platform Manager eMAG.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?