In perioada iunie-august a acestui an, 17% din numarul comenzilor din magazinul online au fost en-gros si au reprezentat 37% din totalul cifrei de vanzari al platformei digitale, scrie wall-street.ro. In luna august, platforma doraly.ro a comercializat o gama de aproximativ 40.000 de produse si isi propune sa depaseasca 100.000 pana la sfarsitul anului.
“Ne bucuram sa observam, de la o luna la alta, cum creste cererea de produse en-gros pe doraly.ro si ca astfel contribuim la evolutia obiceiurilor de consum online. Faptul ca, pe perioada verii, cel putin o treime din cifra de afaceri vine din wholesale se datoreaza modului in care doraly.ro a fost perceput, inca de la lansarea platformei, ca un marketplace care vinde si en-gros, structurat pe un concept unic in care preturile pe bucata scad pe masura ce cantitatea comandata creste. In magazinul virtual am replicat practic ceea ce gasesc clientii pe rafturile magazinelor din Expo Market Doraly, un parc comercial recunoscut pentru comertul en-gros.”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Analiza vanzarilor doraly.ro arata ca majoritatea comenzilor en-gros au venit din Bucuresti – 16,8% din total, iar in tara, conceptul preturilor flexibile in functie de cantitatea comandata a fost cel mai bine primit in Timisoara si Valcea, judete care s-au remarcat cu peste 15% din totalul solicitarilor en-gros.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: