“ING Bank România a luat de la începutul acestui an decizia de management de a întrerupe colaborarea, până la finalul acestui an, cu companiile care au mai mult de 51% din cifra de afaceri din activități de amanet, case de schimb valutar, gambling și video chat. În prezent, suntem în discuții cu clienții noștri și există un proces în derulare cu aceștia și relationship cu managerii lor”, precizează banca.
Conform informațiilor Profit.ro, clienților existenți, banca a început deja să le blocheze accesul la servicii, chiar dacă aveau sume în conturi, dându-le doar posibilitatea de a-și retrage banii de la ghișeu, în tranșele maxime zilnice permise de politica bancii.
De ce? Vezi articolul publicat de profit.ro
În România, funcționează peste 2.000 de case de amanet, cu afaceri totale de câteva sute de milioane de euro. Mai numeroase decât acestea sunt studiourile de videochat (peste 3.000), cu afaceri cumulate de peste 100 milioane de euro, în timp ce piața caselor de schimb și cea a jocurilor de noroc, au o dimensiune mult mai mare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: