[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Dorin Boerescu, CEO 2Performant despre proiectul ODIN: „eliminam granitele din marketingul pentru ecommerce – magazinele pot recruta afiliati noi cu un simplu share pe Facebook”

30 mai 2018

Platforma de marketing pentru eCommerce 2Performant.com a anunţat marţi (29 mai) lansarea proiectului Odin, integrat în platforma proprie, care permite magazinelor online să-şi recruteze propriii colaboratori de marketing, inclusiv din afara retelei sau chiar a tarii, şi să lucreze cu ei la un preţ de 5 ori mai mic decât cel standard, „profitând de întreaga infrastructură 2Performant tehnică, legală şi comercială”, precizează un comunicat al companiei.

Costul include: trackingul performanţelor colaboratorilor, statistici detaliate şi ranking, afişarea şi actualizarea uneltelor de promovare disponibile (inclusiv feed de produse), mesagerie pentru comunicarea directă, plata unei singure facturi şi distribuirea banilor către colaboratori (afiliaţi), indiferent de moneda de lucru a acestora, de forma de organizare juridică sau de ţara de rezidenţă fiscală.

“O tehnologie nouă ar trebui sa fie ieftină, simplu de utilizat şi cu impact direct măsurabil. Începând de astăzi magazinele pot recruta afiliaţi noi cu un simplu share pe Facebook, colaborările cu afiliaţii din afara ecosistemului sunt de 5 ori mai ieftine şi pentru toate măsurăm impactul în traficul şi vânzările generate”, a declarat Dorin Boerescu (foto), CEO 2Performant.

Astfel, companiile din Fashion care folosesc Odin vor avea un cost mediu estimat de 0.59% din valoarea vânzărilor generate, cele din IT&C de 0.18%, cele din Cărţi de 0.32%, iar cele din Jucării de 0.24%.

tabel comisioane 2performant

“Pariul nostru este că tehnologia înseamnă democratizarea şi scăderea barierelor de de acces, simplitate şi costuri reduse. Toate acestea fac posibilă creşterea volumului de colaborări între magazinele online şi afiliaţi şi susţinerea unui cost de până la 5 ori mai mic de către 2Performant. În cei 10 ani de când activăm pe piaţa de marketing bazat pe performanţă, 2Performant a ajutat peste 2.000 de branduri să lucreze uşor cu zeci de mii de afiliaţi, persoane fizice şi juridice, din toate specializările marketingului online: SEO, PPC, social media, publishing, blogging, email marketing, influencer marketing sau web development. Colaborările s-au concretizat în peste 295 de milioane de clickuri, 3,280,000 de vânzări generate, în valoare de peste 122 milioane de euro (+TVA) pentru branduri şi au adus specialiştilor peste 6 milioane de euro comisioane plătite prin intermediul 2Performant” a declarat Bogdan Aron, Chief Product Officer 2Performant.

Mai multe detalii despre proiectul ODIN aici

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?