[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” lansat ca pilot in vara anului trecut

15 februarie 2018

Carrefour extinde pe piața locală sistemul de scanare și plată a produselor „Casa ta – Self Service” în alte 3 hipermarketuri, ridicând la 8 numărul magazinelor în care este disponibilă această facilitate, potrivit profit.ro. Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din 4 case de marcat tip self check-out și îi este alocat un supervizor permanent.

Serviciul a fost lansat în vara anului trecut, ca un pilot, prima locatie fiind Carrefour Băneasa

„Casa ta – Self Service” permite realizarea cumpărăturilor în doi pași: scanarea produselor la casa de marcat și plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicația mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore și în magazinul Google Play.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?