4 septembrie, 2012 – In perioada 1-31 august a.c. vanzarile online cu plata cu card Visa ale PC Garage.ro au crescut saptamanal, in medie cu valori cuprinse intre 15% si 20%, ca urmare a participarii la campania “Dezgheata premiile”, organizata de PayU.
In mod traditional, luna august este o luna in care se inregistreaza scaderi ale volumelor de plati online procesate, scaderi cauzate atat de sezonalitate, cat si de comportamentul consumatorilor, tendinta inversandu-se in cursul lunii septembrie.
“In perioada 1-31 august numarul comenzilor achitate cu card online a crescut cu 20% comparativ cu luna iulie. Comenzile lansate au vizat o gama variata de produse precum: componente de calculatoare, notebook-uri, smartphone-uri, televizoare etc. De asemenea, numarul vizitatorilor a crescut cu 15% fata de luna precedenta. Consideram ca prin participarea la aceasta campanie am reusit sa ne atingem scopul propus, promovarea avantajelor platilor online”, a declarant Ioana Icsarescu Marketing & PR Specialist PC Garage.
Campania derulata de PayU pentru platile cu cardul Visa, stabilita initial pentru perioada 1-31 august 2012 a fost prelungita cu inca o saptamana, pana pe 7 septembrie 2012.
PC Garage face parte din Grupul FIT (PC Fun, ElectroFun, Garage Mall, ShopIT) si numara peste 25.000 de produse active si peste 250.000 de clienti inregistrati pe site. Cu o cifra neta de afaceri in valoare de peste 180 milioane lei in anul 2011, grupul controlat de Marius Ghenea inregistreaza de la an la an vanzari din ce in ce mai mari atat pe fondul dezvoltarii segmentului de comert electronic, dar si datorita gamei largi de produse la preturi competitive.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: