[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Credit Agricole Bank Romania lanseaza serviciul SMS Conect

31 august 2012

30 august, 2012 – Credit Agricole Bank Romania lanseaza serviciul de alerte prin SMS pe care banca il pune la dispozitia clientilor pentru a-i anunta in timp real de orice tranzactie la comerciant sau retragere de la ATM in valoare mai mare de 150 RON si de orice tranzactie pe internet, indiferent de valoare.

Pe langa acest serviciu, clientul beneficiaza si de facilitatea „multicurrency” – care presupune atasarea cardului la 3 conturi in 3 valute (RON, Euro şi USD), iar tranzacţia se va efectua in functie de valuta in care a fost initiata, in functie de soldul disponibil. Aceasta facilitate permite decontari partiale – in cazul in care clientul nu are sold suficient intr-un singur cont, diferenta va fi recuperata din alt cont atasat cardului.

“Vom continua sa investim in tehnologie si sa dezvoltam noi servicii, precum SMS Conect si altele ce vor fi lansate in curând, pentru ca dorim sa raspundem nevoilor diversificate ale clientilor nostri si sa le oferim solutii financiare competitive, in pas cu ultima tehnologie”, a declarat dl. Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

La finele primului trimestru din acest an, banca avea un portofoliu de 6.800 carduri si o retea proprie de accceptare formata din 32 de ATM-uri. La sfarsitul anului 2008, numarul de carduri proprii valide in circulatie era de 2.500.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?