Ascend NetSolutions, companie IT specializata in servicii de ticketing si operatorul site-ului de vanzare online de bilete www.BileteNationalArena.ro, anunta ca partida amicala dintre cele doua formatii se va desfasura cu casa inchisa.
„In acest moment, au fost deja vandute 37,5% din biletele disponibile pentru partida demonstrativa dintre FC Dinamo Bucuresti si echipa spaniola FC Barcelona ce se va desfasura pe 11 august pe National Arena”, a declarat Mihai Paun, managerul general al companiei Ascend NetSolutions. „Partida se va desfasura cu casa inchisa, daca tinem cont ca mai este o luna pana la eveniment iar frecventa cu care vindem biletele pe platforma online operata de noi este, in medie, de unul la 28 de secunde”, a mai declarat acesta.
Pretul biletelor este intre 99 lei la Peluza 1 si 2, inel 3, si ajung pana la 935 lei, bilete categoria VIP 1. Cei interesati pot plasa maxim doua comenzi, de maximum 10 bilete fiecare.
Plata biletelor se poate face online prin card, Visa sau MasterCard, folosind platforma de tranzactionare oferita de PayU Romania, sau prin transfer bancar, tot prin intermediul PayU. In acest caz, clientul va primi pe email o notificare de plata din partea PayU cu numar de referinta al comenzii si toate datele necesare platii, care va trebui efectuata in termen de 3 zile lucratoare de la data comenzii. Plata in sistem ramburs nu este acceptata.
Datorita cererii foarte mari de bilete, la achizitionarea biletelor online, bileteNationalArena.ro a impus o limita de timp pentru finalizarea procesului de cumparare. Daca acea limita este depasita, biletele retinute de client sunt repuse in vanzare. In total, clientul are aproximativ 20 de minute pentru a duce la bun sfarsit procesul de cumparare.
www.BileteNationalArena.ro este platforma de ticketing operata de Ascend NetSolutions, compania care vinde in exclusivitate bilete online pentru partida demonstrativa dintre FC Dinamo Bucuresti si FC Barcelona.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: