28 iunie, 2012 – De la lansarea facilitatii de plata online prin card bancar, in octombrie 2009, site-ul CFR Calatori a inregistrat cresteri substantiale, potrivit Raiffeisen Bank. Gradul de utilizare a fost sensibil influentat de campaniile derulate de CFR prin care erau oferite reduceri la tranzactionarea online.
Astfel, in 2011, anul primei campanii sustinute de CFR si MasterCard pentru incurajarea platilor online, tranzactiile prin card pe site-ul CFR Calatori au crescut de aproape trei ori fata de anul precedent iar pentru 2012, reprezentantii bancii se asteapta ca gradul de tranzactionare sa depaseasca rezultatele cumulate inregistrate in anii precedenti.
„Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atat de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-commerce la Raiffeisen Bank.
In acest an, CFR si MasterCard au reluat campania, prima perioada de promotie a fost intre 1 aprilie si 30 iunie. Astfel, cei care cumparau bilete de pe www.cfrcalatori.ro, beneficiau de un discount de 5% din partea CFR si de alti 5% din partea MasterCard. Incepand cu 1 iulie si pana la finele lunii august a.c., reducerea oferita de MasterCard se dubleaza astfel ca biletele de tren achizitionate online, pentru orice destinatie din tara, isi maresc valoarea discount-ului la 15%.
Discount-ul de 15% se adauga eventualelor reduceri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor, cele de minigrup sau cele pentru biletele dus-intors. El se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea initiala a biletului sau de destinatia din tara. Reducerea suplimentara pentru plata cu cardurile MasterCard si Maestro nu poate depasi 600 de lei per tranzactie.
„Pentru a doua vara la rand, continuam sa impulsionam platile online pe segmentul de travel, pentru toti cei care isi doresc sa profite de concediu si sa isi simplifice pregatirile de vacanta”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. „Reducerea de 15% vine intr-un moment in care cu totii cautam oferte la mare sau la munte, fie pentru un sejur complet, fie doar pentru un weekend, iar o modalitate rapida si comoda de a cumpara biletele de tren si un pret cat mai bun sunt ajutoare de nepretuit. Pana acum, aceste atribute i-au determinat pe foarte multi posesori de carduri MasterCard si Maestro sa faca plati pe site-ul CFR,”, continua acesta.
Ca sa poata beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientii trebuie sa se inregistreze pe site-ul CFR, sa completeze toti pasii indicati pe platforma, sa aleaga destinatia unde vor sa ajunga si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea avand loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: