Banca Transilvania avea, la finalul lunii iunie 2017, aproape 3 milioane de carduri, cu un volum de 22 de miliarde lei, sumă tranzacționată în primele 6 luni ale anului.
„Plățile cu cardurile BT în totalul tranzacțiilor a depăşit, ca număr, 60%. Numărul plăților contactless a crescut față de perioada similară a anului trecut de 4,7 ori, ca număr şi de 5,9 ori, ca valoare.”, potrivit comunicatului de presa.
Prin programul de loialitate STAR, dedicat clienților cu carduri BT de cumpărături, banca are parteneriate cu peste 10.000 de locații din țară şi peste 320.000 de carduri STAR emise, din cele peste 330.000 de carduri de credit BT.
De asemenea, banca a raportat 900.000 de clienți ce folosesc internet banking si peste 300.000 de clienți pe mobile banking.
Banca Transilvania a lansat în acest an aplicația de shopping STAR.card, respectiv ceasul BT contactless, care poate fi folosit pentru plăți în locul cardului. Din 2017, banca a diversificat comunicarea cu clienții, prin robotul Livia, care oferă non-stop, prin Facebook Messenger sau Skype, informații despre contul curent, produse şi servicii.
„Bankingul se schimbă radical, cu viteză foarte mare şi înțelegând aceste lucruri derulăm un program complex de tehnologizare şi digitalizare, cu scopul simplificării businessului şi a relației noastre cu clienții. Investim în platforme online şi în fluxuri, dar în acelaşi timp suntem atenți şi la riscuri, pentru a fi o bancă de rețea digitalizată cât mai aproape de ceea ce îşi doresc clienții.”, a declarat Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație, BT.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: