[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CFR Calatori continua campania de incurajare a platilor online de bilete

30 martie 2012

30 martie 2012 – CFR Calatori si MasterCard continua campania de incurajare a platilor online pe platforma www.cfrcalatori.ro, oferind o reducere de 5% din pretul final pentru biletele de tren achitate cu MasterCard sau Maestro. Aceasta reducere se aplica tarifului special de online practicat de CFR Calatori (un pret cu 5% mai mic fata de cel obisnuit) si se cumuleaza cu eventualele discount-uri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor sau cele pentru biletele dus-intors.

Reducerea se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea biletului sau de destinatia din tara si nu poate fi mai mare de 600 de lei per tranzactie. Campania este valabila prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank.

„Cu totii ne dorim sa scapam de drumuri inutile si de aglomeratie si sa ne simplificam cât mai mult pregatirile de calatorie”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. „Anul acesta mergem mai departe cu initiativele din 2011 de impulsionare a platilor online si propunem o noua campanie impreuna cu CFR Calatori, mai ales ca se apropie perioada vacantelor – de Paste si de 1 mai. Modelul de campanie de anul trecut a confirmat prin reactia extrem de pozitiva din piata, motiv pentru care continuam in aceeasi nota si invitam posesorii de carduri MasterCard si Maestro sa le foloseasca pe site-ul CFR Calatori pentru a-si achizitiona biletele de calatorie.”

„Am adus biletul de tren la indemana oricui are o conexiune la internet, optimizand astfel timpii alocati pregatirii unei calatorii. Pe lânga posibilitatea de a-l cumpara online, direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, prin continuarea parteneriatului cu MasterCard, clientii nostri beneficiaza de la 1 aprilie de noi reduceri”, a afirmat Dorin Ioan Maer, Director General S.N.T.F.C. “CFR Calatori” – S.A.

„Raiffeisen Bank asigura solutia de plata e-Commerce pentru achizitionarea de bilete de tren online, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atât de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.

Pentru a putea beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientul trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, sa completeze toti pasii indicati, sa aleaga destinatia si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea având loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?