[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Edenred lanseaza o noua identitate de brand impusa de tranzitia grupului la un ecosistem integral digitalizat

4 iulie 2017

Edenred, cea mai mare companie emitentă de carduri şi tichete preplătite pentru companii şi organizatii la nivel mondial, anunta ca îşi redefineşte toate soluţiile din cele 42 de ţări în care activează sub brandul Edenred. Compania a finalizat în luna iunie un proces amplu de rebranding şi a dezvăluit noua sa identitate globală.

„Noua semnătură globală « We connect, you win » reflectă transformarea Edenred într-o companie digitalizată, care construieşte reţele şi conexiuni prin care toţi cei implicaţi au de câştigat: angajaţii au o putere de cumpărare sporită, companiile îşi optimizează costurile, iar comercianţii obţin venituri suplimentare.”, potrivit companiei.


Universul grafic Edenred a fost reactualizat în întregime iar noul logo Edenred va figura de acum pe toate cele 250 de produse si servicii dezvoltate de Grup, respectiv carduri, aplicaţii mobile, platforme online sau tichete emise pe suport hârtie.

1.500.000 de angajaţi, 35.000 de companii, 200.000 de specialişti în HR şi finanţe, 60.000 de comercianţi parteneri în România, alături de 43 de milioane de angajaţi, 750.000 de companii şi organizaţii şi 1.4 milioane de comercianţi din 42 de ţări, vor descoperi o nouă imagine a tichetelor, cardurilor şi soluţiilor Edenred.

Bertrand Dumazy, Preşedinte şi Chief Executive Officer al Edenred, a declarat: “Lansarea noii noastre identităţi vizuale este o etapă importantă în transformarea Edenred. Tranziţia Grupului către un ecosistem integral digitalizat ne-a determinat să creăm o nouă identitate de brand, puternică, semnificativă şi unitară».

Dana Sîntejudean, Director General Adjunct al Edenred România, spune: «Edenred România a construit în ultimii ani soluţii moderne pentru companii, în special în sfera beneficiilor extrasalariale şi a administrării cheltuielilor de afaceri. Acum este timpul să ne reinventăm şi să inovam în felul în care sprijinim noile moduri de lucru ale companiilor, angajaţilor şi comercianţilor. Noua noastră identitate vizuală, culorile vibrante şi stilul modern de comunicare se aliniază atmosferei de efervescenţă şi dinamism care marchează tranziţia companiei noastre către un viitor digital».

«Trecerea Grupului către un univers digital ne-a condus spre crearea unui nou brand mai puternic, vibrant şi modern. Business-ul nostru evoluează foarte rapid, am pornit de la beneficiile extra-salariale, iar acum ne concentrăm asupra soluţiilor care ţin de mobilitate, am fost o companie B2B, iar în prezent am devenit B2B2C, şi, nu în ultimul rând, facem tranziţia de la tichete de masă pe suport de hârtie, către un business digital. Aşadar, într-un viitor digital, identitatea noastră trebuie să ţină pasul, pentru a putea spune noua poveste Edenred», spune Andreea Meiroşu, Marketing and Communications Manager Edenred România.

Cele peste 3.000 de mărci de soluţii pe care Edenred le avea în portofoliu generau dificultăţi în gestiune şi în elaborarea ofertelor comerciale, lăsând pe planul doi brandul Edenred. „Obiectivul proiectului de rebranding este să evidenţiem brandul Edenred, să-l poziţionam mai clar în mintea clienţilor şi să construim o ofertă comercială coerentă”, a adăugat Andreea Meiroşu.

Portofoliul Edenred este construit în jurul a trei linii de business: beneficii pentru angajaţi, soluţii pentru flote şi mobilitate, şi soluţii complementare (plăţi corporate, soluţii de recompensare şi programe publice sociale).

Listată la bursa Euronext Paris, Edenred a inregistrat in 2016 un volum al tranzacţiilor ce s-a ridicat la aproape 20 miliarde euro, din care 70% au fost derulate prin card, dispozitive mobile sau online. Pe piata din Romania, compania a emis in 2016 un numar de peste 200.000 de carduri Ticket Restaurant sub licenta MasterCard, care au generat 5 mil. de tranzactii de plati in valoare de 180 mil. lei.

Taguri:
Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?