[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

RZB – 2011 a marcat schimbarea preferintei clientilor catre canale electronice pentru efectuarea de plati

5 martie 2012

5 martie, 2012 – In 2011, volumul total de facturi platite prin Raiffeisen Bank a fost de 382 milioane de euro, iar mai mult de jumatate dintre ele au fost facute prin intermediul canalelor electronice, puse la dispozitie de banca. Clientii Raiffeisen Bank platesc lunar facturi de utilitati sau alte servicii in valoare totala de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plati sunt facute pe canalele electronice – online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit si Multicash (accesibil persoanelor juridice).

„Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferintei clientilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plati facturi. Este rezultatul campaniilor de promovare desfasurate de banca, corelat cu investitiile constante in lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp si o interactiune simplificata cu banca. Statistic, 63% dintre platile lunare de facturi s-au efectuat electronic si numai 37% traditional, cash sau prin ordine de plata la ghiseele bancii” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.

Anul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconecteaza cei peste 1.400.000 de detinatori de carduri de debit cu furnizorii principali de utilitati de pe piata romaneasca. La inceputul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, intr-o versiune imbunatatita – „Smart Mobile”, care include si functionalitati pentru plata facturilor la utilitati.

Raiffeisen Bank Romania este o banca universala care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 542 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii. Banca are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si peste 10.000 de EPOS-uri.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?