[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Flanco si evoMAG au inceput Black Friday

2 noiembrie 2016

Retailerul Flanco Retail a început campania Black Friday, programată până pe 20 noiembrie, cu reduceri de până la 80% la peste 1.000 de repere, având în stoc 300.000 de produse, a anunțat compania. Campania va avea loc atât online, cât și în cele 118 magazine.

”Anul acesta, vom avea un Black Friday incomparabil cu anii trecuți. Ne așteptăm la vânzări în creștere față de edițiile anterioare, dar, fiind primul an în care prelungim sărbătoarea de shopping a anului, este dificil să facem estimări precise”, a declarat directorul general al companiei, Dragoș Sîrbu.

Flanco a pregătit clienților stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 100.000 de electrocasnice mici și 70.000 de electrocasnice mari.

Și anul acesta este valabilă plata în rate. În 2015, vânzările în rate au reprezentat nu mai puțin de 20% din total.

Flanco este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 118 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 71 de orașe.

În același timp, și retailerul online magazinul online de produse IT evoMAG, deținut de firma Evolution Prest Systems, a început prima rundă de promoții cu ocazia Black Friday, valabilă până pe 4 noiembrie. Reducerile disponibilie vizează peste 6.500 de unități, din aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.

Cele mai multe dintre produsele aflate acum la promoție nu vor fi incluse în oferta de Black Friday din perioada 18-20 noiembrie. Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de produse și vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.

Reprezentantii companiei se asteapta ca foarte multi clienti sa plateasca in rate si s-au pregatit in acest sens. evoMag apreciaza ca ponderea va creşte semnificativ până la finalul anului, ca urmare a demarării campaniilor de reduceri.

„Procentul clienţilor care plătesc în rate pentru produsele cumpărate aproape s-a dublat în ultimul an şi ne aşteptăm să crească semnificativ în perioada următoare. Este o tendinţă pe care o simţim din plin şi pentru care ne-am pregătit, încheind parteneriate cu 10 instituţii financiare bancare şi nebancare”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Compania estimeaza ca va vinde de 4,5 milioane euro, ceea ce va reprezenta peste o cincime din vanzarile estimate pe intreg 2016, in vreme ce numarul clientilor care vor cumpara produse in rate de Vinerea Neagra va fi de doua ori mai mare.

Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness și produse destinate nou-născuților. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Sursa: profit.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?