ING Bazar, platforma de shopping dezvoltata de ING in aplicatia de Home Banking, a crescut gradul de utilizare a ecosistemului digital al bancii cu 32%, in contextul in care numarul tranzactiilor a ajuns la 300.000, iar valoarea totala a atins 12,5 milioane de euro, a declarat Robert Anghel, Head of Digital Channels in cadrul ING Bank, la conferinta Retail Arena.
Banca are in prezent 48 de parteneri (comercianti), care au avut o expunere catre 450.000 utilizatori ING.
Managerul ING subliniaza faptul ca banca reuseste sa isi pastreze clientii prin acest produs non-bancar, pentru ca un client care a folosit ING Bazar este mai putin predispus sa renunte la relatia cu banca decat un client care nu a folosit ING Bazar.
Robert Anghel a declarat in premiera la Retail Arena ca produsul ING Bazar ar putea fi exportat catre subsidiarele ING din Spania, Polonia si Belgia, proiectul fiind dezvoltat si testat in Romania.
In ceea ce priveste noile dezvoltari ale ING Bazar, Anghel a mentionat ca, in curand, pe langa targetarea clientilor pe criterii demografice, tranzactionale si comportamentale, comerciantii vor avea acces anul viitor si la serviciul de geo-location, putand sa ajunga astfel la promovarea unor oferte prin push notifications atunci cand un client ING trece pe langa comerciant sau intra intr-un mall.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: