[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday Pro de la F64: in numai trei zile de campanie s-au efectuat vanzari cat intr-o luna

18 octombrie 2016

Ediția din 2016 a campaniei de reduceri Black Friday Pro a adus în cele trei zile de campanie comenzi de aproximativ 10,5 milioane de lei. Această valoare este echivalentă cu vânzarea medie lunară a companiei, astfel că acest weekend al reducerilor a adus rezultate de 10 ori mai bune decât cele obținute în restul anului.

Mai mult, a fost înregistrată o creștere a numărului comenzilor cu 21% (4.682 comenzi de la 3.356 de clienți unici), iar vârful de cumpărături a fost atins la miezul nopții, odată cu lansarea campaniei, când au fost plasate peste 700 de comenzi prin site-ul f64.ro. De-a lungul weekend-ului, ponderea între online și offline s-a menținut în tendința vânzărilor de până acum, respectiv 55% – 45%, iar cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.

Potrivit comunicatului, „F64 a procesat toate comenzile primite de Black Friday Pro şi din raportarea curierului reiese că până luni, la ora 18.00, 87% din comenzi au ajuns deja la clienți”.

“An de an, acest eveniment al reducerilor preluat din afară enervează foarte mulți clienți. Noi am vrut să îmbunătățim experiența de cumpărare și clienții să se bucure de prețurile foarte bune, dar și de echipamentele proaspăt achiziționate. Black Friday Pro s-a desfășurat într-adevăr în intervalul 14 – 16 octombrie, însă noi ne-am informat din timp clienții că pot comanda fără griji echipamente high-end încă de la 1 octombrie. Dacă acestea au fost în campania de reduceri, ei primesc înapoi diferența de preț sub forma unui voucher pe care îl pot folosi oricând până la sfârșitul acestui an”, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.

Pentru al patrulea an consecutiv, F64 a derulat campania Black Friday Pro. Această acțiune dedicată fotografilor profesioniști oferă acces la prețuri avantajoase înainte cu aproximativ o lună față de termenul de desfășurare obișnuit al campaniei Black Friday. Dacă în primii trei ani compania și-a concentrat eforturile pe a oferi reduceri semnificative profesioniștilor din domeniul fotografiei, în 2016, F64 și-a propus ca avantajul de preț să fie însoțit și de confortul de a cumpăra relaxat.

Cu o experiență de 15 de ani pe piața românească, F64 este cel mai mare retailer de echipamente și accesorii pentru imagine (foto și video). Portofoliul companiei include aproape 70.000 de produse, fiind astfel și cel mai mare magazin de profil din Sud-Estul Europei. F64 operează atât magazinul online f64.ro, cât şi unul dintre cele mai mari magazine fizice de profil din regiune. F64 a înregistrat în 2015 o creştere de 8% a cifrei de afaceri, ajungând până la 101,2 milioane de lei (22,8 milioane de euro), în condițiile unei scăderi a pieţei foto cu 12,4% (27 milioane de euro).

Sursa: F64

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?