12 septembrie 2011 – Contractele cu partenerii pentru incasarea facturilor de energie au permis Enel Muntenia sa ajunga la peste 10.000 de locatii. Prin urmare, incepand cu 1 noiembrie 2011, Enel Energie Muntenia va renunta la serviciul de incasare la domiciliu a facturilor de energie electrica. “In prezent, mai putin de 9% dintre clientii nostri mai apeleaza la aceasta metoda de plata, cererea pentru acest serviciu fiind in scadere. Schimbarea are loc si in contextul diversificarii modalitatilor de plata alternative ce aduc un plus de confort, rapiditate si siguranta in efectuarea platilor”, potrivit comunicatului de presa al companiei.
Aceasta decizie este o consecinta a extinderii metodelor alternativa de plata a facturii. De-a lungul ultimilor trei ani, Enel Muntenia a permis incasarea printr-o serie de noi locatii, de la magazinele unde este afisata sigla Paypoint sau Payzone, benzinariile OMV, si pana la reteaua bancara (13 institutii de credit) – folosind ATM-urile, cardul bancar, serviciile de direct debit si internet banking. Extinderea a permis ENEL Muntenia sa-si largeasca reteaua de incasare a facturilor la peste10.000 de locatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: