“Din studiile noastre, pe drumurile din România circulă câteva sute de mii de mașini cu plăcuțe de înmatriculare de Bulgaria. Este o oportunitate pentru noi și vrem să o fructificăm”, a a declarat pentru Profit.ro directorul general al retailerului, Tudor Manea, prezent la WeLoveDigital Forum organizat de Profit.ro.
eMAG, cel mai mare retailer local online, a vândut anul trecut peste 65.000 de polițe RCA și estimează că în acest an creșterea va fi de 25-30%. Potrivit datelor eMAG, peste 90% din polițe sunt încheiate de persoane fizice.
“Am început vânzarea de polițe RCA în decembrie 2011. Am crescut semnificativ în fiecare an și ne-am propus în acest an un avans de 25-30% față de 2015 în privința numărului de polițe vândute. Anul trecut, clientii au comandat pe eMAG peste 65.000 de polițe, dintre care, cumulat, 29% în ianuarie și decembrie, când se reînnoiesc foarte multe contracte”, a spus Manea.
Datele Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) arată că numărul de contracte în vigoare existente la nivelul pieței la sfârșitul anului 2015 a fost de 5,19 milioane, iar numărul contractelor nou încheiate în de-a lungul întregului an a fost de 7,31 milioane.
Asigurătorii care vând RCA au subscris anul trecut prime de 3,12 miliarde de lei, cu 16,6% mai mult față de 2014.
Manea spune că eMAG studiază de ceva vreme posibilitatea intrării pe piața polițelor facultative CASCO.
Pe lângă RCA, în oferta eMAG există și asigurări de călatorie, care au depășit 20.000 de polițe în 2015.
“În perioada următoare ne așteptăm la creștere pe acest segment de piață, având în vedere ușurința cu care clienții pot comanda”, a mai spus șeful retailerului online.
In prezent, retailerul online are parteneriate cu 6 institutii de credit pentru a permite clientilor sa plateasca in 12 rate fara dobanda o polita RCA. Cardurile participante la campaniile in derulare si termenul de desfasurare al acestora il gasiti mai jos:
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: