Strategia de dezvoltare a Libra Internet Bank este ca in reteaua de sucursale sa lucreze doar cu clientii persoane juridice iar persoanele fizice vor fi migrate intregral pe online. Iata ce spune despre acest lucru, directorul general al bancii, Emil Bituleanu (foto), intr-un interviu acordat wall-street.ro
„Libra are o strategie simpla: cu companiile lucram in sucursale, unde sunt oameni specializati pentru a lucra cu companii din domeniile de interes pe care le-am spus mai devreme si aproape deloc cu persoane fizice. Tot ce inseamna persoane fizice vrem sa mutam pe digital si pe online. Avem o retea de sucursale mica, de 43 de unitati, dar vrem sa ne orientam mai multe catre zona de digital banking pentru ca lucrurile se misca in aceasta directie de o maniera uluitoare.”
„Vrem sa lucram cu sucursale mici ca suprafata si cu oameni putini. Daca ai o sucursala de 1000 de mp unde lucreaza 6 oameni, nu vrei ca acei angajati sa fie ocupati cu credite de 1000 euro, preferi sa dai un credit de 500.000 de euro. In sucursale, productivitatea este mult mai mare, angajatii sunt specializati, iar unui om care stie sa negocieze o structura complexa cu o companie si sta la masa negocierilor zile intregi sa incheie un contract e greu sa ii spui sa se ocupe intre timp si de credite de 1000 de euro. Nu este modelul nostru de business.”
„Sucursalele sunt un loc unde se negocieaza dealurile mai complicate si vom ramane pe directia asta. La fel se intampla si cu microcompaniile: sunt credite mici care trebuie acordate rapid, iar pentru asta am zis ca nu are rost sa tinem oamenii ocupati pentru dealurile mici, le transferam in mediul online.”
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: