[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Reclama tv a dublat vanzarile pentru fashion-up – 10% din comenzi sunt platite cu cardul

20 octombrie 2015

Luna trecuta, FashionUp a avut aproximativ 250-300 de clienti pe zi, insa de curand compania a lansat prima sa campanie de promovare pe televiziune, iar managementul se asteapta ca numarul cumparatorilor sa se dubleze in perioada urmatoare.

„Am lansat campania pe televiziune in urma cu zece zile, iar la cinci secunde dupa difuzarea reclamei au intrat 1.000 de oameni pe site… In prima saptamana de la lansarea reclamelor pe TV, s-au dublat vanzarile”, a declarat pentru wall-street.ro, Alin Stanciu, fondator si CEO al retailerului.

In jur de 75% dintre comenzi sunt generate de reduceri, iar Stanciu vrea sa aduca acest procent la 60%. De asemenea, in jur de 10% din comenzi sunt platite cu cardul, restul fiind achitate la lvrare.

“Se tot vorbeste despre faptul ca a crescut nivelul platilor cu cardul, dar nu se vede acest lucru. In 2010, in jur de 7% dintre comenzile noastre erau platite cu cardul, in timp ce acum procentul este de 10%. De asemenea, exista un nivel limita de pret si atunci cand un produs este mai scump de atat oamenii nu mai au incredere. De exemplu, in cazul unei rochii este de 450 de lei. Daca o rochie este mai scumpa de 450 de lei si urmeaza sa fie platita la livrare, de multe ori produsul este refuzat, oamenii nu il mai cumpara”, mai spune Stanciu.

Anul acesta FashionUp a investit 500.000 de euro in marketing, dintre care 200.000 in promovare pe televiziune. Vanzarile site-ului ar putea ajunge anul acesta la 3-3,5 milioane de euro, insa cifra depinde de rezultatele campaniei TV.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?