Piata locala de comenzi online de mancare, estimata la circa 3 mil. euro anul trecut, este inca in curs de dezvoltare, multi dintre romanii care opteaza pentru livrarea mancarii la domiciliu alegand sa comande telefonic. Piata de profil are insa potential de crestere, in conditiile in care numarul de utilizatori de internet se mareste anual, precum si numarul de dispozitive care permit accesul la internet – smartphone-uri, tablete.
„Comenzile online de mancare inca reprezinta un segment de nisa in Romania. In plus, romanii nu obisnuiesc sa plateasca cu cardul online“, a spus Oliver Auerbach, fondatorul start-up-ului local Gloria Food, care le permite restaurantelor mici, de familie, sa primeasca comenzi de pe internet prin intermediul unei platforme online.
Mai exact, Gloria Food integreaza un buton pentru comenzile online pe web site-ul restaurantului sau pe pagina de Facebook a acestuia, iar proprietarii localurilor pot alege sa primeasca comenzile intr-o aplicatie dedicata pentru smartphone-uri si tablete.
Cum functioneaza aplicatia Gloria Food – demo de prezentare
https://www.youtube.com/watch?v=T00nhTolMyY&feature=youtu.be&width=500&height=350
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: