10 decembrie, 2010 – Incepand cu 1 decembrie si pana la sfarsitul anului, BCR lanseaza o prima etapa a campaniei “Stii banking si castigi”. Campania foloseste o platforma online interactiva prin care cei care au cunostinte de banking pot castiga premiile puse in joc: 4 autoturisme Dacia Duster, 160 de carduri, alimentate cu cate 200 de lei fiecare, si alte 2.000 de carduri GoodBee.
Cei interesati se logheaza pe site-ul www.stiibanking.ro, raspund la 10 intrebari in maxim 120 de secunde si incearca sa obtina numarul minim de puncte in vederea calificarii pentru extragerea la sorti saptamanala.
In 9 decembrie a.c. au fost deja desemnati primii castigatori ai promotiei.
BCR este a doua banca din Romania care lanseaza un joc interactiv pe Internet dupa ce Raiffeisen a inceput promovarea platformei web studentlife din aceasta toamna. Diferenta este ca in cazul BCR, pentru a putea intra in joc, nu trebuie sa fii posesor de card BCR sau client al bancii insa vechimea (numarul de ani de cand detine cont BCR), reprezinta un bonus.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: