Din 26 martie a.c., H&M este prezenta cu magazine online pe patru noi piete: Portugalia, Polonia, Cehia și Romania, potrivit comunicatului de presa.
„Este un pas important în ceea ce priveste dezvoltarea ofertelor noastre si extinderea prezentei H&M Romania pe mai multe canale de vanzare. Pe langa cele 38 de magazine, clientii H&M din Romania beneficiaza acum, o data cu lansarea magazinului online, de o experienta de cumparaturi completa, atat prin extinderea cu un nou canal de vanzare, cat si prin completarea si îmbogatirea gamei de produse oferite”, a declarat Ralf Wein, Country Manager H&M Romania.
Magazinul online al H&M va vinde pe langa produse de moda si de casa, care se gasesc local si în offline, si produse cosmetice. Desi produsele vor avea aceleasi preturi ca în magazin vor exista si oferte exclusive în online. Magazinul cuprinde colectiile pentru femei, barbati, adolescenti si copii dar si articole din categoria decoratiuni interioare.
Livrarea va fi gratuita pana pe 19 aprilie, iar pentru comenzile ulterioare reprezentantii H&M au precizat ca pretul va fi 16,9 lei. H&M nu a oferit obiective de vanzari pentru magazinul online.
Vanzarile retailerului au crescut cu 55% în primul trimestru al anului fiscal 2015, la 384 de milioane de coroane suedeze (41,2 milioane de euro) de la 248 de milioane de coroane (26,6 milioane de euro) în acelasi interval al anului trecut. In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 45% a veniturilor din vanzari în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arata într-un raport publicat marti de companie.
Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfarsitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise în sistem de franciza. Retailerul suedez H&M este prezent pe piata locala din primavara lui 2011 cand a deschis primele magazine în Bucuresti.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: