[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Majoritatea celor care adauga un produs in cos il abandoneaza – clientul poate fi totusi recuperat

27 martie 2015

Aproape trei sferturi (72%) dintre cei care adauga produse în cos într-un magazin online abandoneaza acel cos fara a face o achizitie, a declarat Cosmin Costea, E-business consultant SAP, potrivit Mediafax. Mai mult, 97% dintre cei care viziteaza site-ul unui retailer nu fac achizitii, potrivit lui Costea. „Daca i-ai putea aduce  inapoi pe site, sansele tale de a le vinde ceva cresc de aproape 10 ori. Iar daca ii duci inapoi la cosul de cumparaturi abandonat, sansele de a le vinde ceva cresc de pana la 70 de ori”, a spus Costea, la conferinta Gândul e-Commerce.

Specialistul a prezentat solutia hybris Marketing, dezvoltata de Hybris Software, o companie SAP. Solutia permite, printre altele, readucerea unui client la cosul de cumparaturi abandonat. Acest lucru poate fi facut, de exemplu, printr-o campanie prin e-mail, dedicata clientului respectiv. Intr-o prima faza i se aduce acestuia imediat aminte, pe e-mail, faptul ca a abandonat cosul. Apoi, printr-un al doilea e-mail, trimis la 23 de ore, i se spune ca produsul ar putea iesi din stoc, iar printr-un al treilea mesaj, trimis dupa sase zile, i se face clientului o oferta: de exemplu, daca achizitioneaza produsul beneficiaza de transport gratuit.

SAP hybris Marketing utilizeaza informatiile contextuale in timp real pentru a actualiza in permanenta un profil 360°, atat al clientilor actuali, cat si al clientilor potentiali. Acest profil dinamic arata toate actiunile din trecut ale clientilor, precum si ce ar putea sa faca in viitor si care sunt lucrurile care ii intereseaza cel mai mult in orice moment.

Utilizand instrumente puternice de „targetare”, marketerii pot intra in contact cu clientii prin campanii 1-to-1 personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitala, pot initia un apel de vanzare sau service si pot transmite mesaje prin aplicatii sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declansate automat de comportamentul clientilor in timp real, pot fi planificate si programate de catre marketeri sau pot fi create ad-hoc.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?