[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen promoveaza cardurile pentru studenti printr-un joc interactiv online de tip monopoly

27 octombrie 2010

27 octombrie, 2010 – Pentru promovarea StudentoCard, produs adresat studentilor si masteranzilor de pana in 26 de ani, Raiffeisen Bank foloseste in premiera un joc de tip monopoly cu premii reale, in bani sau produse IT. Lansat in urma cu cateva zile, Studentlife este un joc interactiv online ce face parte din platforma Raiffeisen Bank dedicata exclusiv studentilor – studentbank.ro.

StudentoCard-ul a fost  primul produs bancar din Romania cu vizibilitate in social media, contul de facebook avand cel mai mare numar de fani pana in prezent, aproximativ 3590.

Jocul este creat special pentru posesorii de Studentocard si consta intr-o plansa similara jocului de monopoly care simuleaza insa un campus studentesc, incluzand elementele clasice ale unui campus. Jocul poate fi jucat si de cei care nu detin un Studentocard, utilizand o varianta numita „demo”, singura distinctie fata de varianta clasica a jocului fiind ca utilizatorii care nu poseda Studentocard-ul nu vor primi premii in cazul in care castiga.

Pentru a intra in joc, utilizatorii trebuie sa-si faca cont pe platforma studentbank.ro. Studentlife dureaza opt saptamani, pana in data de 12 decembrie 2010, timp in care cei care joaca pot castiga premii zilnice in bani, premii saptamanale in obiecte (iPoduri de 64GB / notebook-uri Toshiba) sau marele premiu de 5.000 Euro.

StudentoCard a fost lansat (in 3 variante grafice) in primavara acestui an, fiind primul produs platforma destinat studentilor, concept care apartine Raiffeisen Bank Romania.

Platforma este organizata pe trei mari domenii: StudentoCard – descrierea produsului, Studentomat – promotiile curente si trecute, Aplica Online.

Atat lansarea platformei cat si promotiile au o puternica componenta social media, atat pe Facebook cat si Twitter, prin intermediul contului StudentBank.  Cea mai recenta sectiune a platformei, StudentLife, a fost lansata odata cu inceperea noului an scolar, fiind un joc interactiv on-line care are drept fundamente activitati reale din viata de zi cu zi din campusurile universitare.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?