De astazi, eMag a anuntat ca vinde articole de bucatarie, articole curatenie, textile si covoare, mobilier si saltele, decoratiuni interioare, toate grupate in cadrul unei noi categorii: home&deco. eMAG a incheiat contracte cu 34 de vendori pentru aceasta categorie si are listate deja peste 10.000 de produse.
„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra categorie lansata de la inceputul acestui an, ne aduce si mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online in care clienţii pot gasi aproape orice produs (…) Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei”, a declarat Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv al eMAG.
Gama Home&Deco cuprinde branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.
De la inceputul anului, eMAG a mai lansat trei categorii noi: Auto, Sport si Activitaţi in aer liber si Food (Supermarket direct la tine acasa), in parteneriat cu Mega Image.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: