Pe durata celor 3 zile ale campaniei “Revolutia Preturilor” (25-27 iunie), numarul de vizite pe eMAG s-a dublat iar vanzarile au fost de 4 ori mai mari comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita, cifre care au depasit toate estimarile. Au fost comandate 140.000 de produse in valoare totala de 30 de milioane de lei. Traficul a fost generat in proprotie de 28% de pe terminale mobile.
„Campania Revolutia Preturilor a fost un proiect curajos, prin care am reafirmat pozitia eMAG de formator de piata in online”, explica Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG. „Mai mult decat un simplu exercitiu promotional, campania a impulsionat vanzarile intr-o masura comparabila cu nivelul celor din perioada Black Friday, in conditiile in care a fost un demers exclusiv eMAG, comunicat exclusiv de eMAG. Reactia imediata a clientilor a confirmat relatia pe care acestia o au cu retailerul lor preferat in online. Reducerile „revolutionare” si numarul mare de produse din oferta speciala, in categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numarul acestora crescand de patru ori comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita”, declara Violeta Luca.
Pe parcursul celor 3 zile, numarul de vizite de pe eMAG s-a dublat si aproape un milion de romani au intrat cel putin o data pe site. Creşterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost susţinuta si de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.
„Prin astfel de campanii dorim sa crestem increderea consumatorilor romani in comertul online si sa educam intreaga piata in legatura cu principalele avantaje. Comertul online inseamna o economie importanta de timp si de bani pentru clienti. In plus, online este simplu, mereu la indemana”, spune Violeta Luca.
Pentru toate cele trei zile din Revolutia Preturilor, eMAG a oferit discounturi in valoare totala de 6 milioane de lei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: