[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In 3 zile de campanie “Revolutia Preturilor”, site-ul eMAG a inregistrat 1 mil. de vizite si 30. mil RON vanzari

1 iulie 2014

Pe durata celor 3 zile ale campaniei “Revolutia Preturilor” (25-27 iunie), numarul de vizite pe eMAG s-a dublat iar vanzarile au fost de 4 ori mai mari comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita, cifre care au depasit toate estimarile. Au fost comandate 140.000 de produse in valoare totala de 30 de milioane de lei. Traficul a fost generat in proprotie de 28% de pe terminale mobile.

„Campania Revolutia Preturilor a fost un proiect curajos, prin care am reafirmat pozitia eMAG de formator de piata in online”, explica Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG. „Mai mult decat un simplu exercitiu promotional, campania a impulsionat vanzarile intr-o masura comparabila cu nivelul celor din perioada Black Friday, in conditiile in care a fost un demers exclusiv eMAG, comunicat exclusiv de eMAG. Reactia imediata a clientilor a confirmat relatia pe care acestia o au cu retailerul lor preferat in online. Reducerile „revolutionare” si numarul mare de produse din oferta speciala, in categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numarul acestora crescand de patru ori comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita”, declara Violeta Luca.

Pe parcursul celor 3 zile, numarul de vizite de pe eMAG s-a dublat si aproape un milion de romani au intrat cel putin o data pe site. Creşterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost susţinuta si de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.

„Prin astfel de campanii dorim sa crestem increderea consumatorilor romani in comertul online si sa educam intreaga piata in legatura cu principalele avantaje. Comertul online inseamna o economie importanta de timp si de bani pentru clienti. In plus, online este simplu, mereu la indemana”, spune Violeta Luca.

Pentru toate cele trei zile din Revolutia Preturilor, eMAG a oferit discounturi in valoare totala de 6 milioane de lei.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?