[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Auchan Romania pregateste intrarea in online pentru 2016

14 aprilie 2014

Dupa preluarea si remodelarea tuturor celor 20 de magazine Real in 2013, Auchan Romania are deja noi obiective: cresterea numarului de clienti cu 30%, dublarea numarului de produse marca proprie, realizate in Romania, si intrarea pe segmentul online.

Conceptul de Auchan Drive intra in planurile companiei, insa abia in 2015 se va analiza aceasta varianta si apoi in 2016 este posibil sa inceapa sa fie testata. Auchan Drive este deja lansat in alte tari comenzile online sub numele Auchan Drive, iar Espasa a precizat ca anul viitor se va studia posibilitatea introducerii acestui proiect si in Romania. Conceptul de Drive presupune ca potentialul client plaseaza comanda online, dar pentru a ridica produsele trebuie sa mearga la un magazin fizic al retailerului.

“Auchan va analiza intrarea pe piata de eCommerce din Romania anul viitor, urmand ca o testare a conceptului sa fie probabil posibila in 2016 , a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan. “Eu am lansat acest concept in Italia si ar putea fi un succes si in Bucuresti. Vrem sa profitam si de experienta colegilor din alte tari”.

Intentia Auchan Romania nu este neaparat o reactie la concurenta de pe piata locala. Materialul video de mai jos demonstreaza ca Grupul Auchan a implementat conceptul Auchan Drive inca din 2010 si ar fi putut fi primul lant de hipermarcheturi care face acest lucru si in Romania. Ramane intrebarea de ce il introduce atat de tarziu pe piata locala.

Iata ce presupune conceptul Auchan Drive:
http://www.youtube.com/watch?v=kSdOiuleqAc&width=500&height=150

Un concept similar exista deja pe piata fiind lansat de Cora. In plus, Carrefour are deja un magazin online clasic, in care produsele sunt livrate acasa.

In anul 2013, Auchan si-a crescut cifra de afaceri cu peste 100%, pana la peste 4,6 miliarde lei (1 mld. euro), fara taxe, iar numarul de clienti a ajuns la 70,5 milioane.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?