[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

9% din totalul cumparaturilor facute cu Bonus Card in perioada sarbatorilor Pascale a fost online

26 mai 2014

Garanti Bank a inregistrat in perioada sarbatorilor Pascale o crestere cu 15% comparativ cu 2013 a volumului total de tranzactii realizate cu cardul de credit Bonus Card. Datele de tranzactionare releva faptul ca in aceasta perioada romanii sunt cel mai interesati sa cumpere mancare. Aproape 25.000 de persoane si-au folosit cardurile in perioada 11-25 aprilie si fiecare client a inregistrat o medie de trei cumparaturi si 541 RON cheltuiti.

De Paste, posesorii de Bonus Card si-au folosit cel mai frecvent cardurile de credit pentru cumparaturi in magazine alimentare, de imbracaminte si pentru achizitia de electronice, 55% dintre aceste sume reprezentand plati integrale, in timp ce 45% au fost cumparaturi in rate fara dobanda.

Din totalul cumparaturilor facute cu Bonus Card in perioada 11-25 aprilie, 9% au fost online. Posesorii de card au cumparat online cel mai des cosmetice, si-au platit utilitatile electrice si au achizitionat produse electronice, in timp sumele cele mai mari au fost cheltuite pentru achizitia de electronice, cosmetice si produse IT, clientii beneficiind de avantajul de a putea plati aceste produse in pana la 12 rate fara dobanda si de a primi bonus la fiecare cumparatura.

Clientii Garanti Bank si-au folosit bonusurile in special pentru achizitia de electronice, imbracaminte si in magazinele de bricolaje.

“Rezultatele inregistrate in perioada Pastelui in ceea ce priveste tranzactiile cu Bonus Card demonstreaza ca romanii sunt inca mai interesati sa cumpere mancare decat orice altceva de sarbatori. Motivul pentru care cumparaturile cu Bonus Card in benzinarii sunt pe locul doi in topul tranzactiilor offline este faptul ca am organizat campanii foarte atractive in luna aprilie, cu scopul de a crea o experienta bancara de valoare pentru clienti si de a creste loialitatea acestora. Prin intermediul campaniillor respective am inregistrat rezultate care ne-au depasit asteptarile“, a declarat Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.

Clientii Garanti Bank care si-au folosit cardurile Bonus Card de Paste sunt in mare parte barbati (58%) cu veniturii medii (54%), in zona Bucuresti & Ilfov (26%). Aproape jumatate (48%) sunt in grupul de varsta 35-44 si 72% sunt casatoriti.

Prezenta in Romania din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu de peste 226.000 carduri, exclusiv MasterCard, cu o pondere egala intre cardurile de debit ci cele de credit. In cursul anului 2013, 56% dintre cele 7,1 mil. tranzactii, au fost efectuate la comercianti, Garanti Bank avand una dintre cele mai mari ponderi din piata in privinta gradului de utilizare a cardurilor pentru plati.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?