Grupul FlorideLux.ro mizeaza pe vanzari de aproximativ 45.000 de euro cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie. Din totalul vanzarilor pe care compania estimeaza sa le inregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate. In opinia FlorideLux.ro, situatia este similara la nivel de piata.
„Deși zona consumer a crescut foarte mult in ultimii ani, mediul de business din Bucuresti si zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizeaza, in perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe florariile online”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Totodată, vanzarile realizate de FlorideLux in perioada amintita reprezinta circa 40% din totalul celor din lunile de primavara.
Referitor la preferintele romanilor de 1 si 8 martie, Dosinescu a spus ca acestea se impart in 70% buchete, flori si aranjamente florale si doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precadere flori in aceasta perioada. In plus, acestea incep sa caute florile pe care vor sa le daruiasca cu 7 – 8 zile inainte de fiecare sarbatoare, iar majoritatea alege sa le comande cu o zi sau doua inainte.
Grupul FlorideLux.ro a realizat afaceri de 0,5 milioane de euro in 2012, sustinute in principal de investitiile facute de companie in business-urile sale. Astfel, compania a avut un avans de 11%, pe o piata in scadere cu 20%. Pentru acest an, Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro, mizeaza pe afaceri de 600.000 de euro si pe consolidarea proiectelor aflate in desfasurare in acest moment.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: