[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

80.000 de plati de pe telefon in ultimul an prin aplicatia auto.ro – se asteapta o crestere a tranzactiilor cu 50% in 2016

5 noiembrie 2015

80,000 de plati prin telefon au fost realizate de soferii romani in ultimul an, prin intermediul aplicatiei mobile auto.ro. 30.000 dintre tranzactii s-au inregistat pentru plata Rovinietei, 20,000 pentru plata Amenzii de circulatie, 20,000 pentru plata Taxei de pod de la Fetesti – Cernavoda si alte 10,000 de plati diverse cum ar fi: carduri de asistenta rutiera, polite RCA, parcare, anunturi de autoturisme si asigurare calatorie.

Soferii din Romania prefera rovinieta de 7 zile in proportie de 75%, urmand rovinieta pentru o zi in proportie de 17%. Numai 5% dintre soferi opteaza pentru rovinieta de 12 luni si 3% pentru rovinieta de 30 si 90 de zile.

“Trendul platilor din telefon se afla in plina ascensiune, soferii alegand tot mai mult sa-si eficientizeze timpul si banii. Pentru anul 2016 estimam o crestere cu 50%, respectiv depasirea a 120,000 de plati auto realizate din telefon, utilizand aplicaţia Auto.ro”, a declarat Sergiu Gamureac, Director Executiv Auto.ro.

Aplicatia Auto.ro a ajuns la 460,000 de instalari din Google Play, respectiv App Store si are peste 4.700 de recenzii. Aplicatia Auto.ro se instaleaza gratuit si ofera servicii utile oricarui sofer utilizator de smartphone, functional cu sistem de operare iOS sau Android.

Sursa: comunicateauto.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?