70% dintre cei care au achitat taxa de parcare in Sectorul 4 au folosit terminalele SelfPay, in primele doua saptamani din 2019

22 ianuarie 2019

În prima jumătate a lunii ianuarie 2019, liderul local al pieței de terminale de plată de tip self-service SelfPay, a procesat pentru peste 10.000 de locuitori ai Sectorului 4 al Capitalei peste 15.000 de tranzacții de plată a taxelor și impozitelor locale precum și a parcării de reședință, prin 350 de terminale (cate sunt instalate la nivelul Bucurestiului).

În total, 70% dintre cei care au achitat taxa de parcare de reședință în această perioadă au ales Stațiile de Plată SelfPay în locul tradiționalelor cozi de la ghișee. În același timp, aproximativ 10% dintre cei care au plătit taxele și impozitele au optat pentru aceeași metodă de plată.


“Ne bucurăm că putem participa la procesul de digitalizare a serviciilor oferite de autoritățile locale, cetățenilor, punând la dispoziție tehnologia și infrastructura pe care le-am creat în ultimii 10 ani”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Locuitorii Sectorului 4 își pot plăti taxele și parcările de reședință doar cu cartea de identitate sau cu înștiințarea de plată pe care au primit-o de la Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4 (DGITL)/codul de referință primit de la Direcția Mobilitate Urbană (DMU), la oricare dintre cele 4.000 de Stații SelfPay, amplasate în peste 900 de localități din țară. „Procesul durează 2-3 minute și este cel mai rapid mod de plată cu numerar a taxelor.”, potrivit comunicatului.

Stațiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail, în universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.

Prin Stațiile de Plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților mai mult de 120 de servicii de plăți și de achiziționare a diferitelor servicii. Toate, prin doar câteva atingeri de ecran.

In plus, prin aplicația mobilă SelfPay, compania permite utilizatorilor păstrarea istoricului plăților efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți la Stațiile de Plată precum si localizarea celor mai apropiate stații de plată.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?